פיצול ואיחוד דפים
המערכת יודעת לחתוך רצף של תלושי שכר או ודוחות נוכחות לדפים לפי חודשי עבודה ועובדים. במסמך זה מוסבר איך ניתן, במידת הצורך, לשנות את החיתוך אחרי שבוצע.
1. מה ומתי ניתן לפצל?
במידה ומסמך מורכב מ 2 דפים או יותר ניתן לפצל אותו למסמכים נפרדים
במשק קיימות מספר חברות המספקות מערכות להפקת תלושי שכר ודוחות נוכחות. חלקן מפיקות מסמכים על יותר מדף אחד. המערכת יודעת להתמודד עם מצב כזה, אך לעיתים יכולות להופיע שגיאות חיתוך. באמצעות ממשק משתמש ניתן לבצע זאת בקלות.
אם יש יותר מדף אחד, יוצג כפתור פיצול דפים:

2. חלון פיצול דפים
בחלון זה יופיעו כל הדפים שהיו קודם במציגן. מול כל דף ניתן יהיה לעדכן את שם העובד, מספר העובד ואת חודש ושנה של חודש השכר.
כמו כן, ניתן לסמן את הדף למחיקה, במידה והוא עלה בטעות למערכת

3. בסיום יש ללחוץ על כפתור פיצול דפים
החלון ייסגר והמערכת תסדר את הדפים על פי מה שהוגדר

4. איחוד דפים
במידה ונדרש לאחד דפים, פשוט תשנו את התאריך לזה שמתאים לחודש שכר והמערכת תצרף את הדף למסמך בחודש המיועד
