פיצול ואיחוד דפים
מערכת יודעת לחתוך רצף של תלושי שכר או דוחות נוכחות לדפים לפי חודשי עבודה ועובדים. במסמך זה מוסבר איך ניתן, במידת הצורך, לשנות את החיתוך אחרי שבוצע.
1. מה ומתי ניתן לפצל?
במידה ומסמך מורכב מ 2 דפים או יותר ניתן לפצל אותו למסמכים נפרדים
במשק קיימת מספר חברות שמספקות מערכות להפקת תלושי שכר ודוחות נוכחות. חלקן מפיקות מסמכים על יותר מדף אחד. מערכת יודעת להתמודד עם מצב כזה, אך לעיתים יכולות להופיע שגיאות חיתוך. באמצעות ממשק משתמש ניתן לבצע זו בקלות.
אם יש יותר מדף אחד, יוצג כפתור פיצול דפים:

2. חלון פיצול דפים
בחלון זה יופיעו כל הדפים שהיו קודם במציגן. מול כל דף ניתן יהיה לעדכן את שם העובד, מספר העובד ואת חודש ושנה של חודש שכר.
כמו כן, ניתן לסמן את הדף למחיקה, במידה והוא עלה בטעות למערכת

3. בסיום יש ללחוץ על כפתור פיצול דפים
החלון ייסגר ומערכת תסדר את הדפים על פי מה שהוגדר

4. איחוד דפים
במידה ונדרש לאחד דפים, פשוט תשנו את התאריך לזה שמתאים חודש שכר והמערכת תצרף את הדף למסמך בחודש המיועד
