דלג לתוכן הראשי

תחילת חישוב חדש


1. פתיחת תיק

על מנת להתחיל בתהליך פתיחת תיק חדש יש ללחוץ על כפתור פתיחת תיק חדש, המסומן באדום:

new-calc-button.png

note

לחצו על הקישור למסמך זה כדי לראות פירוט אילו דוחות המערכת מפיקה במקרים הבאים:

  • טעינת תלושי שכר בלבד
  • טעינת תלושי שכר ודוחות נוכחות
  • טעינת דוחות נוכחות בלבד

2. הגדרת שם תיק

Step 3 screenshot

note

ניתן לשנות את השם לאחר פתיחת תיק

4. טעינת דוחות נוכחות

info

ככל שאיכות הקבצים גבוהה יותר, כך תוצאות הסריקה טובות יותר

אפשרי גם ב drag and drop

ניתן לעלות קובץ PDF או תמונה
אפשר לעלות קבצים עם דפים מרובים, המערכת יודעת לפרק אותם נכון
ניתן לעלות קובץ אקסל. ראו כאן איך.

Step 4 screenshot

5. טעינת תלושי שכר

אפשרי גם ב drag and drop

ניתן לעלות קובץ PDF או תמונה.
אפשר לעלות קבצים עם דפים מרובים, המערכת יודעת לפרק אותם נכון

Step 5 screenshot

6. תלחצו על כפתור הבא

next-1.jpg

7. עריכת קבצים טעונים

כאן ניתן לראות ולערוך את הקבצים שעלו למערכת

ניתן לבצע פעולות הבאות:

  • להוסיף קובץ חדש
  • לשנות את סוג הקובץ - תלוש שכר או דוח נוכחות
  • למחוק את הקובץ
  • בלחיצה על על הקובץ ניתן לראות את הקובץ כולל כל העמודים שלו

Step 7 screenshot

8. תלחצו על הבא

Step 8 screenshot

9. במסך זה מוסדר נושא התשלום

יש להזין פרטי כרטיס אשראי במסך לתשלום מאובטח. סכום החיוב יהיה זהה לזה המופיע על המסך.
כמן כן, יש להזין את פרטי לקוח, שמשמשים את המערכת להפקת חשבונית מס קבלה.
החשבונית תשלח באופן אוטומטי לכתובת מייל שתוזן בשדה דואר אלקטרוני.

note

ניתן לרכוש חבילת קרדיטים חדשה במחיר משתלם ע''י לחיצה על לינק לרכישת החבילה.

. במידה ותעברו למסך רכישת החבילה כל הקבצים שהעלאתם, וכן שם התיק ישמרו ותוכלו להמשיך עם הפניה במחיר משתלם של החבילה

Step 9 screenshot

10. שימוש בקרדיט

במידה וקיימת חבילה שנרכשה או קרדיט שקיבלתם אזי יוצג הקרדיט הזמין וכן היקף הקרדיט שידרש על מנת לבצע את העבודה על הקבצים שנטענו בשלבים קודמים. במצב זה לא נדרש להזין כרטיס אשראי

Step 10 screenshot

11. כיסוי חלקי ע''י הקרדיט

במידה וקרדיט שברשותך מכסה חלק מהעלות. נבקש להשלים את ההפרש בתשלום חד-פעמי באמצעות כרטיס אשראי, או לרכוש חבילת קרדיטים חדשה ע''י לחיצה על לינק לרכישת החבילה. במידה ותעברו למסך רכישת החבילה כל הקבצים שהעלאתם, וכן שם התיק ישמרו ותוכלו להמשיך עם הפניה

Step 11 screenshot

12. תלחצו על הבא

Step 12 screenshot

13. הפניה נפתחה, ניתן לחזור לאיזור אישי

Step 13 screenshot

14. סטטוס פניה סאזור האישי

באזור האישי תראו את הפניה החדשה בסטטוס נשלח לסריקה. בדרך כלל הסריקה .לוקחת מספר דקות, המערכת תשלח מייל עדכון ברגע שהסריקה תסתיים. Step 14 screenshot