דלג לתוכן הראשי

מסך ראשי


1. לאחר כניסה למערכת

לאחר כניסה למערכת נפתח מסך ראשי. כאן, לצורך הדוגמא יש במסך 2 פניות שהוגשו. במידה וטרם הוגשו פניות הרשימה תהיה ריקה.

main-screen.png

עמודות המוצגות ברשימה:

  • מספר פניה - הוא מספר שרירותי לצורך זיהוי שניתן ע''י המערכת ולא ניתן לשינוי
  • תאריך הגשה - הוא תאריך ושעה בו נוצרה הפניה, השדה לא ניתן לשינוי
  • שם התיק - הוא שם שהוגדר בזמן פתיחת התיק. ניתן לשנות את השם ע''י לחיצה על עיפרון שצמוד לשם
  • כמות עובדים - היא כמות של עובדים בתיק כפי שזוהו ע''י המערכת. השדה יוצג אחרי סיום תהליך הסריקה
  • כמות תלושי שכר - היא כמות תלושי שכר כפי שזהו ע''י המערכת. השדה יוצג אחרי סיום תהליך הסריקה
  • כמות דוחות נוכחות - היא כמות דוחות הנוכחות שזוהו ע''י המערכת. השדה יוצג אחרי סיום תהליך הסריקה
  • סטטוס - הוא מצב בו נמצא התיק
note

סטטוסים אפשריים הם:

  • נשלח לסריקה - לאחר שליחת חומר לסריקה ועד לסיום הסריקה
  • סריקה הסתיימה - לאחר סיום תהליך הסריקה
  • החישוב בוצע - לאחר ביצוע חישוב
  • ממתין לתשלום - הפניה הוספקה לפני ביצוע תשלום
  • שגיאה - סוגים שונים של שגיאות
tip
  • ניתן למיין את הטבלה לפי עמודות
  • ניתן לבצע חיפוש לפי שם תיק, מספר תיק, תאריך או נתונים נוספים

2. פתיחת תיק חדש

על מנת לפתוח תיק חישוב חדש יש ללחוץ על הכפתור המסומן:

new-calc-button.png

3. תפריט ניהול חשבון

לחיצה על הכפתור בצד שמאל למעלה תפתח תפריט ניהול חשבון:

account-menu.png

  • ניהול חשבון - פירוט במסך הבא
  • מדריך - לינק ממערכת למדריך זה
  • תמיכה טכנית - יפתח אפשרות לשלוח פניה לתמיכה דרך וואטסאפ